Navíc k malým městečkům, pevnostem a základnám je ve světě Azerothu 6 hlavních měst. Každé z hlavních měst představuje hlavní město a střed pro rasy, které je obývají. Všechna města jsou radikálně rozdílná jak v myšlence, tak ve vzhledu. Více než jen shromáždění budov s okolo postávajícími NPC, budou města sloužit jako místa pro dobrodružství, nakupování, trénink, pro společenský život a pro mnoho dalšího.
|
|
Město Stormwind stojí jako poslední bašta Lidské moci v Azerothu. Znovupostaveno po Druhé Válce, Stormwind je zázrak Lidského designu a inženýrství. Stormwindské stráže udržují za zdmi města mír, zatímco mladý král, Anduin Wrynn, vládne ze své mohutné věže. Čtvrť Bazaar se hemží obchodem z celého kontinentu a v ulicích Starého Města můžete potkat toulající se Válečníky všeho druhu. Na severu neovlivněn pleněním Pohromy, Stormwind stále čelí svým nebzpečím, jak zvenku, tak zevnitř.
Darnassus
Vysoko nad větvemi obrovského stromu Teldrassilu je podivuhodné město Darnassus, nové útočiště samotářských nočních elfů. Druidové, lovci a válečníci si společně staví své domovy uprostřed řad z dřeva vyrobených domků ztrácejících se v lesních hájích. Chrám Měsíce povstal nad stromy jako světelný maják lemován sloupovým Haly spravedlnosti, kde se bdělé hlídky starají o bezpečnost země. Pod vládou hlavní kněžky Tyrande Whisperwind, Darnassus stojí jako tiché svědectví všeho, co temní elfové považují za posvátné. Jako město v souladu se spěchem a tokem přírody, byl Darnassus zbudován podél pobřeží rozlehlého jezera s elegantními mosty položenými přes jeho průzračně čisté vody. Jinde tvoří padající listí měkké městské cesty na lesním koberci.
Thunder Bluff
Město Thunder Bluff leží na vrcholcích několika stolových hor, které shlížejí na zelenající se pastviny Mulgore. Kdysi kočovný lid, taureni ustanovili město jako centrum pro obchodní karavany, kočovné umělce a vynálezce všeho druhu. Hrdé město je také útočištěm pro mnoho lovců, kteří stopují svou nebezpečnou kořist skrze Barrens a přilehlé oblasti. Dlouhé mosty ze dřeva a provazové můstky se klenou mezi propastmi a každá propast je obklopena stany, dlouhými domy, pestře nabarvenými totemy a duchovními útočišti. Mocný vůdce, Cairne Bloodhoof, vládne tomuto hemžícímu se městu, zajišťujíc, že sjednocené taurenské kmeny žijí v míru a bezpečí.
Orgrimmar
Pojmenováno na počest legendárního Orgrimma Doomhammera, byl Orgrimmar založen jako hlavní město nového orkského domova. Postaveno uvnitř ohromného větrného kaňonu v nevlídných zemích Durotaru, Orgrimmar stojí jako jedno z nejmocnějších válečných měst na světě. Za obřími hradbami Orgrimmaru předávají staří šamané své znalosti nejmladší generaci Hordy, zatímco válečníci zápasí v gladiatorské aréně, zdokonalujíc své schopnosti v přípravě na zkoušky, které je očekávají v této nebezpečné zemi.
Ironforge
Mnoho trpasličích pevností padlo během Druhé války, ale mocné město Ironforge, zasazené ve větrných vrcholcích Dun Moroghu nebylo zasaženo nájezdy Hordy. Zázrak trpasličího umění ve formování kamene a skály, bylo Ironforge postaveno v samotném srdci pohoří: rozpínající se podzemní město průzkumníků, horníků a válečníků. Zatímco Aliance byla oslabena nedávnými událostmi, trpaslíci z Ironforge, vedeni králem Magni Bronzebeardem, tvoří novou budoucnost ve světě.
Undrercity
Hluboko pod ruinami hlavního města Lordareonu byli královské hrobky obráceny na sídlo zla a nemrtvých. Arthas měl původně v úmyslu udělat z Undercity sídlo moci Pohromy, ale stavba města byla přerušena, když byl povolán na pomoc králi lichů do vzdáleného Northrendu. V Arthasově nepřítomnosti vedla temná paní, Sylvanas Windrunner, vzbouřené Opuštěné do Undercity a prohlásila ho za svojí državu. Od ustanovení svého sídla Opuštění pracovali na dokončení konstrukce Undercity vykopáváním zvrácených labyrintů, katakomb, krypt a sklepení, které Arthas